miercuri, 3 aprilie 2013

Pisică din materiale reciclabile



Dacă aveţi un copilaş cu vârsta între 4 şi 13 ani, probabil că ştiţi deja de concursul minimax, care presupune realizarea din materiale reciclabile a unui personaj-mascotă al postului tv.
Ce să facem? Din ordin de la stăpânire (adică de la băieţelul meu cel mare), ne-am hotărât să participăm la concurs. Am ales personajul pisicuţă şi ne-am apucat de treabă.

Am folosit: un tub de hârtie igienică nevopsit, un tub vopsit albastru, bandă adezivă de culoare albastră, o foaie A4 şi hârtie autoadezivă de culoare neagră.

Mai întâi am tăiat tubul pe mijloc, le lungime şi am înlăturat o parte din tub. Astfel, am obţinut cele două picioare.
Foaia A4 am făcut-o ghemotoc şi am înfăşurat-o în scotch albastru. Am confecţionat, deci, şi capul.




Urechile le-am decupat în formă de mic triunghi din alt tub, vopsit în albastru, şi le-am lipit cu scotch de cap.
Am lipit capul pe tubul din carton, aplicând bandă adezivă pe laturile lungi ale tubului.




Am desenat faţa pisicii, de probă, cu ajutorul unui pix.



Din hârtia autoadezivă neagră am decupat ochii, boticul şi mustăţile. Le-am lipit pe cap.






Am terminat corpul, aplicând benzi de scotch pe lungimea tubului, de jur-împrejur.


La final am tăiat tot din tubul albastru două dreptunghiuri mici – mâinile –, pe care le-am franjurat la capete, ca să formeze „degetele”. Am lipit şi mâinile de corp. Cu bandă adezivă albastră.

Puteţi să ne votaţi, până pe 6 mai 2013, pe pagina de facebook minimax, nume concurent Deco Brico: 
https://www.facebook.com/minimaxromania?sk=app_353843021392380&app_data=56

Mulţumim!:) 

P.S.
Voturile şi criteriile juriului ne-au declarat câştigători ai unei enciclopedii. Mulţumim!
Au sosit şi premiile:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu