miercuri, 13 martie 2013

Traseu homemade pentru maşinuţe




Pentru acest bricolaj veţi avea nevoie de numai două materiale: carton şi hârtie autoadezivă de mai multe culori.
Erată: Un creion dermatograf se poate dovedi util pentru desenarea semnelor de circulaţie şi a marcajelor.

Eu am utilizat un rest de carton (folosit de-a lungul timpului în alte proiecte), aşa că traseul meu are o formă neregulată... ceea ce nu e rău pentru imaginea de ansamblu.



Mai întâi mi-am stabilit un parcurs, apoi am trecut la treabă.
Din hârtia autoadezivă neagră am creat şoselele. De remarcat că e simplu de lucrat cu o astfel de hârtie, pentru că se evită folosirea lipiciului. Atenţie numai să fiţi foarte precişi în alegerea locului de lipire. Dezlipirea ulterioară poate strica suportul de carton.


După conturarea şoselelor, am creat marcajele de drum şi trecerea de pietoni din hârtie albă.
Am adăugat un spaţiu verde – cu lac, pietre şi alei –, apoi nişte blocuri.



Au urmat semnele de circulaţie pentru: parcare, trecere pietoni, şantier în lucru şi drum închis. Desenele acestora şi cele pentru blocuri le-am făcut cu dermatograf, pentru că este simplu de utilizat şi este vizibil chiar şi pe hârtia lucioasă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu